Thursday, June 05, 2008

Surat Lee Kuan Yew untuk kuasai Malaysia

Hi saya LEE KUAN YEW

Saya ingin mendapatkan Malaysia bagi memajukan lagi negara Singapura sebab negara saya sudah habis sumber asli. Saya dapati inilah masa terbaik pada Zaman Abdullah ini kerana pada zaman Tun Dr. Mahathir dulu dia selalu sahaja dapat menghidu taktik saya. Pak Lah saya dapati dia mudah dipengaruhi. Anak didik saya LIM KIT SIANG daripada DAP yang akan melaksanakan perancangan saya

Cara dia saya guna strategi 3 Fasa:

FASA PERTAMA

1) Menguasai secara tidak langsung melayu-islam UMNO
Khairy Jamaluddin= Oleh kerana saya nampak dia begitu bercita-cita tinggi didalam UMNO saya tolong dari sudut kewangan dengan TEMASIK HOLDING dan ECM LIBRA. Saya berhabis berjuta-juta dollar pun saya tak kisah kerana habuan akan datang lebih besar dan saya pesan pada bangsa-bangsa saya di Malaysia supaya sokong dia dari sudut kewangan. Saya perhatikan dalam UMNO siapa yang ada hubungan dengan PM boleh naik dengan begitu pantas. Cth Najib dengan Tun Razak, Hishamuddin dengan Tun Hussien Onn

2) Menguasai secara tidak langsung melayu-islam di luar UMNO
Anwar Ibrahim : Saya dapati anwar ini disokong oleh 50% melayu kerana karisma dia. Saya dapati dia sangat marah ngan pada BN dan UMNO kerana pernah dipenjarakan dan hanya dia seorang tahu korupsi dalam UMNO. Ini adalah peluang saya dan saya tolong dia dengan media. Saya tahu di media Malaysia dia disekat. Saya pesan pada bangsa saya didalam PKR supaya sokong habis-habisan Anwar. Bila dia dah takde jawatan PRESIDEN KEADILAN tu kita punya. Slogan Anwar : JGN PANGKAH BARISAN NASIONAL amat menguntungkan kita . Secara tak langsung jika ada pertandingan dalam pilihanraya 1 vs 1 rakyat akan pangkah DAP
PAS : Saya dapati parti PAS payah dikuasai dan biarkan Khairy mengapi-apikan permusuhan antara PAS ngan UMNO dan yg paling penting PAS menguasai dinegeri melayu miskin dan itu bukan sasaran utama saya.

3) Ekonomi
Naik Harga Barang : Harga barang kita naikkan habis-habisan supaya rakyat marah dengan kerajaan. Kita gunakan alasan minyak Ini mudah saja sebab ekonomi di Malaysia bangsa saya yang pegang.

4) Sosial
Kita timbulkan suasana tidak selamat di Malaysia . Kita gunakan dadah, pelacur, kongsi gelap. Bukan susah hampir 80% mereka ni bangsa saya. Memang saya tidak suka mereka ni tapi pada saat2 ni kita mesti menggunakan mereka. Lepas kita berkuasa nanti kita hapuskanlah mereka-mereka ni


5) Menjatuhkan Cina & India & Kaum lain yang menyokong BN
Kita keluarkan semua DVD lucah dan isu-isu pemimpin-peminpin mereka supaya mereka tidak percaya pada MCA & GERAKAN. Kita api-apikan India miskin supaya mereka marah ngan MIC. India-india hindu begitu fanatik kalau kita sentuh bab kuil. Takpe2 saya gunakan sentimen tu.


FASA KEDUA

Saya akan lihat keputusan pilihanraya nanti

Jika Barisan Nasional Menang
1) Kita naikkan khairy dan kita mintak Jawatan TPM 2.

Jika Barisan Pembangkang Menang
2) Kita naikkan Anwar dan bila dia dah takde nanti.. Kita bertanding jawatan Presiden Keadilan. Kita biarkan dulu dia bentuk kerajaan


FASA KETIGA

Bila kita dapat Malaysia ini apa tindakan kita:
1) Kita jadikan Singapura role model kita dan kita tiru mereka.


Saya ada jumpa sahabat saya ARIEL SHARON di Israel ari tu. Dia sokong saya dan dia ramal bangsa cina akan menguasai dunia satu hari nanti. Dia kata satu hari nanti semua bangsa Cina akan bergabung diketuai oleh Negara China . Dia kata kebangkitan kita diramalkan didalam TAURAUT, INJIL & ALQURAN. Dalam Al-Quran kita digelar Yakjuj(Cina) Makjuj(Majusi). Ingat saudara sebangsa saya, Cina di Malaysia dan seluruh dunia USA dan EUROPE amat gerun dengan kita sekarang. Org Islam ingat musuh diorang USA dan diorang masih belum sedar kita akan tikam dari belakang. Dia menawarkan bantuan pada kita?..

Hang tu la hang pa.Gaduh sana gaduh situ.Kedengaran didengari seluruh dunia sekarang ni.Hey-hey fikirlah.Kita sekarang 'dilihat' oleh semua hingga pelusuk dunia samaada di peringkat kawan maupun lawan kita samaada jauh maupun yang bersebelahan ngan kita ni..Sedih tengok negara kita. Macam2 hal dah jadi. Semua dah banyak langar prinsip dan maruah negara.Apa nak jadi ngan Malaysia sekarang ni? mmm...letih kawe ni? Ya Allah selamtkanlah tanah air ku ini dengan pimpinannMu ya Yabbi.Selamatkan dari bencan dan malapetaka yang hanya selamat dengan Satu kalimah "LA ILAHAILLALLAH"...
(ISLAM FOR ALL)

Blog Archive