Monday, November 15, 2010

PRU13 - Perang Saraf UMNO/ BN sudah bermula

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Perang Saraf UMNO/ BN sudah bermula, gendang peperangan sudah mula dipalu oleh UMNO/BN, sebagai tanda-tanda Pilihanraya Umum ke 13(PRU13) akan berlansung sedikit masa lagi. Berbagai isu telah dibangkitkan didalam media kerajaaan BN melalui TV1, TV2, TV3 dan media cetak dan elektronik dan lain-lain lagi.

1. Segala isu dan masalah akan diketengahkan terutama dari negeri-negeri yang diperintah PAS, PKR dan DAP. Seolah-olah segala masalah dan isu disebabkan oleh PAS, PKR dan DAP yang memerintah negeri itu.

2. Gambar klip video yang boleh memburukkan pemimpin PAS, PKR dan DAP akan ditanyang berulang-ulang kali didalam TV.

3. Isu banjir kat negeri Kedah, isu tanah orang Melayu kat Pulau Pinang, isu PKNS dan Yayasan Selangor di Selangor akan di timbulkan setiap hari.

4. TV akan membuat ulasan dari pemimpin UMNO/BN setiap hari terhadap isu-isu ini.

5. Apa sahaja kepincangan akan didedahkan, seolahnya segala kesilapan adalah akibat dari PAS, PKR dan DAP dan bukan UMNO, ketika memerintah negeri-negeri berkenaan.

6. Segala kegagalan akan dilemparkan kepada PAS, PKR dan DAP, seolah-olah UMNO/BN tidak terlibat langsung.

7. Pemimpin UMNO/BN mula menyerang setiap peribadi individu pemimpin PAS, PKR dan DAP.

8. Segala kegagalan dan keburukan UMNO/BN tidak akan nampak atau disiarkan dalam media.

9. UMNO/BN akan menggunakan dan memperkudakan mana-mana NGO untuk membuat demontrasi membantah PAS, PKR dan DAP.

10. UMNO/BN akan membayar mereka-mereka yang melakukan demontrasi kat negeri yang diperintah oleh PAS, PKR dan DAP yang kononnya mereka adalah ahli PAS, PKR dan DAP yang tidak puas hati terhadap kepimpinan.

11. UMNO/BN akan membeli pemimpin PKR seperti Zulkifli MP dari Kulim untuk membuat komen mengutuk dan mengiritik kepimpinan PKR dan PAS.

Admin.

Blog Archive